Hej!
Är det någon som vet vad det är för fel om inte strålkastaren på höger sida inte fälls ned?
Är det en motor till båda strålkastarna eller kan det vara en motor som gått sönder?
Hans
Är det någon som vet vad det är för fel om inte strålkastaren på höger sida inte fälls ned?
Är det en motor till båda strålkastarna eller kan det vara en motor som gått sönder?
Hans