BbogumilaTrådstart2007-05-10Min mondeo V6 combi -02 drar ur batteriet på ca: 1 veckas stillestånd
har kollat allt som tänkas kan, tror jag. Har bytt till nytt batteri.
kollat bagarumslampan?? så den inte står o lyser
SSten Eriksson2007-05-12 · #Jag har kollat lampan i lastutrymmet, i handskfacket, och även tagit bort kopplingen till instegsbelysningen som dimmar efter ca: 20 sek, även kopplat
bort CD-växlaren, måste vara ngt annat konstigt, flera tips är välkommna.
man kan kolla genom att koplla in en Amperemätare i serie med bilbatteriet
stömmen ska bara vara max några milliampere, om mera, ta bort en säkring i taget för att lokalisera felet
annars kan man prova att göra rent batteriet på ovansidan, smutsen ovanpå batteriet kan göra att det laddar ur , har själv varit med om det