Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Strul med fönsterhissarna

Startad av audiagare · 2006-07-10 · 0 svar

audiagareTrådstart
Har elhissar på mina framfönster som beter sig märkligt. Det tar alltid några minuter efter start av bilen innan de fungerar, men då fungerar de å andra sidan perfekt. Vad kan vara orsaken till detta? Glapp? Någon som upplevt liknande problem?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil