Ja vissa felkoder kan man släcka med den metoden, men sedan beror det på hur gammal bilen i fråga är och hur avancerat styrsystemet i fråga är, men är det en av senare modeller måste minst en OBD2 avläsare/avkodare användas..
Hej,
Hur nollställer man en styrbox? är det bara att koppla bort batteriet ett tag?
Tack i förhand
Hur nollställer man en styrbox? är det bara att koppla bort batteriet ett tag?
Tack i förhand