Låter som nått skummt med servopumpen...... Ovanligt att såna går sönder(aldrig hört talas om det).... Vad är det för bil
Hej, Det är så att igår kväll när jag var på väg hem så började det låta lite konstigt från ena framdäcket när jag svängde, och styrningen kändes lite lätt och slapp, så jag saktade ner och tog det lugnade då jag var ca 30 km hemifrån. Och ca 2 km från att jag var hemma blev styrningen trög och jobbig så jag gissar att servon hade gått, så jag ställde bilen på parkeringen hemma och idag när jag gick och kollade på det hela så verkar servon vara helt död. Tittade på behållaren där servoOljan är och den är nästan nere på "L", vilket borde betyda Low. och sedan när jag hade låtit bilen gå på tomgång och bli lite varm så märkte jag att han "gasar" lite själv och sedan hoppar han tillbaka och gör så om och om igen, Någon som har någon aning om vad som kan ha hänt? och vad som är fel?