Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

styrväxelbyte passat -88B

Startad av desse · 2006-08-21 · 0 svar

desseTrådstart
hallå!
måste man ta den framvagnsbalken för att byta styrväxel på passat -88 och framåt eller finns det något sätt att lirka ut den på ändå?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil