hallå!
måste man ta den framvagnsbalken för att byta styrväxel på passat -88 och framåt eller finns det något sätt att lirka ut den på ändå?
måste man ta den framvagnsbalken för att byta styrväxel på passat -88 och framåt eller finns det något sätt att lirka ut den på ändå?