Är oljenivån rätt?
Ska kontrolleras med motor på tomgång och genomkörda växellägen för bästa cirkulation på oljan innan kontroll.
Hur ser oljan ut, och luktar den något annat än olja?
Ska kontrolleras med motor på tomgång och genomkörda växellägen för bästa cirkulation på oljan innan kontroll.
Hur ser oljan ut, och luktar den något annat än olja?