Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Suzuki GSXR 1100 köpes!

Startad av Krister Lindholm · · 8 svar

Krister LindholmTrådstart
1989 - 1992
Allt av intresse, bara priset är rätt!!!
Max 35 000:-

Finns det en färdigbyggd turbohoj i nått garage som vill ha ny ägare så kan jag tänka mig att skjuta till lite mera pengar om hojjen är den rätta :-)
Lappen
Jaha du söker fortfarande efter GSXR. Hetaste tipset jag har just nu är att du ringer till Ribboda MC utanför Örebro. Där har dom både billig GSXR och Yamaha Turbocykel. 0585 - 204 81 Trevligare försäljare får du leta efter......
Krister Lindholm
Jag letar inte efter en Yamaha till att börja med ;-) Endast Suzuki GSXR 1100 är intressant.

Sen blir allt onödigt dyrt via handlare... :-)
andersbrink
...och jag söker efter ett rullande gsxr1100 chassi, dvs utan motor. Allt beaktas.
Krister Lindholm
Jag är fortfarande på jakt efter en 1100R till rätt pengar!
Nånstans måste det finnas en vettig hoj tycker jag! :D

_________________
/Skywalker
AKA Krister Lindholm
Administratör https://motorforum.nu

[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2002-04-02 14:21 ]
raven
Definiera "rätt pengar".
Det är ju alltid MYCKET billigare att köpa en hoj där allt redan är gjort istället för att göra det själv.
Jag vill ha 47k för min hoj. Det är 12k mer än ditt maxbelopp. Å andra sidan vill man ju ha fräscha grejer i motorn eller hur? Ska man vässa ordentligt så duger det ju inte med några halvmessyrer. Min motor sitter det tex en fabriksny vevaxel i = 9000:- p.g.a att den gamla inte var dålig men inte bra nog för 200 hästar. Bara förgasarna gick på 17k. Vad jag menar är att de 12k man sparar i ena änden snabbt tar slut när man ska börja handla prylar.

Mvh Mange
Krister Lindholm
Din hoj är säkert värd 47 000:-, tveklöst med dom grejerna.. Största problemet som jag ser det är att jag redan köpt hoj :)

Är du intresserad av kastbyte så ställer jag nog upp ;)
raven
Hmmm, synd att redan köpt en. Vet du någon annan som kan tänkas vilja ha den? Eftersom jag behöver pengar till plugget är det inte aktuellt med ett byte, fast en cross som dellikvid kanske...
Krister Lindholm
Vet ingen just nu, men skriker givetvis till om jag hör nått.

Fler trådar i Köp och sälj