"Check-Engine" tänds när det är något fel på motorelektroniken. Det kan resultera i att tex avgasreningen inte fungerar som den ska.
Har du märkt att bilen går dåligt, rycker etc?
Om lampan inte släcks bör du åka till verkstan och mäta avgasvärdena, stämmer de brukar det oftast inte vara några problem, om inte bilen går dåligt.
(Ursäkta det långsamma svaret ;) )
Har du märkt att bilen går dåligt, rycker etc?
Om lampan inte släcks bör du åka till verkstan och mäta avgasvärdena, stämmer de brukar det oftast inte vara några problem, om inte bilen går dåligt.
(Ursäkta det långsamma svaret ;) )