Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

svag volvo 940

Startad av peppha · 2004-03-04 · 0 svar

pepphaTrådstart
Har en 940 automat som går bra trots sina 35400 mil !! Enda kruxet är att den känns svag i motlut och har en lite ojämn tomgång... fick förslag att det kunde vara luftmassemätaren men har någon ett tips är jag tacksam

Fler trådar i Hjälpforumet Bil