du har kanske fått punka . kolla om där är lite luft runtom
Hej!
Har fått ännu ett problem med min lilla fiesta.
den har gått bra ett tag nu men märkte i morse när jag körde till jobbet att när jag svängde så skrapade kanten i hjulet. när jag körde hem sen märkte jag att bilen svajade där bak fram och tillbaka och när jag svängde så åkte kanten i däcket. jag vet inte om det har något att göra med någon upphängning som släppt eller vad det kan vara. Tacksam för hjälp
Har fått ännu ett problem med min lilla fiesta.
den har gått bra ett tag nu men märkte i morse när jag körde till jobbet att när jag svängde så skrapade kanten i hjulet. när jag körde hem sen märkte jag att bilen svajade där bak fram och tillbaka och när jag svängde så åkte kanten i däcket. jag vet inte om det har något att göra med någon upphängning som släppt eller vad det kan vara. Tacksam för hjälp