Jag har (som bekant kanske) en Audi 80 1,8s -87
När den står över 1-1½ dag så blir den väldigt svårstartad, startar så dör den tills sist så håller den igång....
Står den 12-13 timmar är den inget problem så det kan inte vara att den e kall.......
Saker som är nya Stift, Roter ,Fördelare, bränsle o olje filter , olja,
Låter rent spontant som bränslepumpen. I dessa finns en backventil och ett membran. Kanske värt att kolla om du har tryck på bränslet och att det inte rinner tillbaka till tanken.
[ Detta Inlägg ändrades av: hp den 2002-01-13 19:32 ]
Jasså , hur kan jag kolla upp det ? :-)