Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ta sig in i dörr på Audi 100

Startad av Arion · 2006-05-17 · 1 svar

ArionTrådstart
Jag har en Audi 100 årsmodell -88, och har några små problem.

Alla elhissar utom i förardörren är trasiga, och vänster bakdörr går inte att öppna innifrån.
För att ta reda på vad som är fel så behöver jag komma in i dörren, men jag hittar inga skruvar eller liknande för att ta bort panelen på insidan.

Är det någon som vet hur man gör?

MVH
Aron Svensson
Sydde
Jag tror att du ska leta efter en eller möjligen ett par skruvar, de kan var noga dolda bakom pluggar eller i/bakom öppningshandtaget. När du lossat på dessa ska det bara vara att bända loss insidan försiktigt då den förmodligen sitter med pluggar in i själva dörren...

Lycka till!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil