måste ha kostat?
har du dubel kolat alla sladar!
sen så är det imobiliser på den (startspär)
lyssaer det på instrument panelen (olje parkerings odylikt) men det inte händer ett skvat när du vrider till start så kan det vara en programering
lika med imobileser borde st något om det i handboken!
:p :p
jag skriver nu när jag inte är nykter så stavningen är inte den bästa! :e
har du dubel kolat alla sladar!
sen så är det imobiliser på den (startspär)
lyssaer det på instrument panelen (olje parkerings odylikt) men det inte händer ett skvat när du vrider till start så kan det vara en programering
lika med imobileser borde st något om det i handboken!
:p :p
jag skriver nu när jag inte är nykter så stavningen är inte den bästa! :e