ingen??
kan modulen göra så att motorn bara lägger av helt plötsligt? startar bra och går toppen, sedan dör den bara. inte ett ljud, startmotorn går inte, men instrumentlamporna lyser.väntar 5-10 minuter då startar den igen. detta kan uppstå med 2-3 månaders mellanrum. har bytt modulen nu i veckan då det tydligen kan vara den. men är inte säker att så är fallet.snälla någon ge ett tips.
kan modulen göra så att motorn bara lägger av helt plötsligt? startar bra och går toppen, sedan dör den bara. inte ett ljud, startmotorn går inte, men instrumentlamporna lyser.väntar 5-10 minuter då startar den igen. detta kan uppstå med 2-3 månaders mellanrum. har bytt modulen nu i veckan då det tydligen kan vara den. men är inte säker att så är fallet.snälla någon ge ett tips.