Kan vara ett jord fel, kolla jorden vid/rån batteriet. Glappar jorden så går det mycket spöken i bilen
tja visste inte var jag skulle lägga tråden men iaf.
jag har en saab 9000. 96a. för en vecka sen så hände nått kul.
när jag slår på täningen så verkar allt som de ska men så fort jag drar nycklen till startläge så stannar ALLT!?!? den går hur bra som helst när jag rullar igång den.
jag vet inte vad jag ska börja kolla på den jag tror själv inte att startmotorn har gett upp. det är heller inte någon larmspärr.
batteriet är nyss så de funkar med. kan de va så lätt att det är tändstifften eller nått? om någon vet så snälla hjälp.
vill bara tilllägga att jag körde med bilen hela dagen sen stod jag parkera i 5 minuter och sen va den bara död!!!!!
jag hoppas att de sitter i tändningslåset:(
jag har en saab 9000. 96a. för en vecka sen så hände nått kul.
när jag slår på täningen så verkar allt som de ska men så fort jag drar nycklen till startläge så stannar ALLT!?!? den går hur bra som helst när jag rullar igång den.
jag vet inte vad jag ska börja kolla på den jag tror själv inte att startmotorn har gett upp. det är heller inte någon larmspärr.
batteriet är nyss så de funkar med. kan de va så lätt att det är tändstifften eller nått? om någon vet så snälla hjälp.
vill bara tilllägga att jag körde med bilen hela dagen sen stod jag parkera i 5 minuter och sen va den bara död!!!!!
jag hoppas att de sitter i tändningslåset:(