TTuffaTantenTrådstart2007-06-03Inget händer när jag sätter i nyckeln i tändningslåset - vad kan ha hänt ?:confused:
Det går inte ens att vrida om nyckeln - vad är det för fel ?
TuffaTanten:mad:
Sskanedanne2007-06-03 · #kan väl inte ge något bra råd men allmänt så var SAABs tändningslås ett problem(iallafall dom mellan sätena)hede en bekant vars bil startade av sig själv inne i deras låsta garage och stog och tuggade mot gargeporten.
Ett råd kan jag ge,byt ut till ett nytt t-lås
MvH Per
Vill bara berätta att vi hittade hur vi skulle göra - men kunde inte - så nu står bilen på verkstad för att få nytt tändlås. Men demontering av det gamla är nästan klar ....