På den bilen så har du separat t-spole för resp cylinder.
Du bör därför läsa felkoder för att se vilken som misständer.
Motorlampan lyser väl :fraga
Om du ändå vill "kolla" på stiften, så var försiktig när du ska ta loss t-spolarna, både med kontaktstycken och själva spolarna, dessa kan sitta riktigt hårt klämda ner i toppen.
Motorkåpor brukar ha förskruvningar under små täcklock :i
Du bör därför läsa felkoder för att se vilken som misständer.
Motorlampan lyser väl :fraga
Om du ändå vill "kolla" på stiften, så var försiktig när du ska ta loss t-spolarna, både med kontaktstycken och själva spolarna, dessa kan sitta riktigt hårt klämda ner i toppen.
Motorkåpor brukar ha förskruvningar under små täcklock :i