Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Temp,givare, kabel av

Startad av Marko79 · 2010-11-13 · 1 svar

Marko79Trådstart
hejsan!
idag när jag skulle kolla olja och sånt på bilen så såg jag att på vattenslangen så sitter det 2 givare en BLÅ och en RÖD! den röda har gått av! nu undrar jag vad dom är till för? speciellt den röda?
MatRag
kanske den som har spökat med ryckningarna på bilen?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil