Är det rätt tempgivare som är bytt då denna har en egen till temperaturmätaren? Är dock osäker på var denna sitter, den till styrboxen sitter iaf kring termostathuset.
Men märkligt är i så fall att motortempen syns vid diagnos om det inte är så att den läser av via styrboxens tempgivare, har just nu inte denna modells rephandbok annars kan ett kabelbrott vara aktuellt.
Men märkligt är i så fall att motortempen syns vid diagnos om det inte är så att den läser av via styrboxens tempgivare, har just nu inte denna modells rephandbok annars kan ett kabelbrott vara aktuellt.