Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

termostat

Startad av ingee53 · 2008-10-13 · 1 svar

ingee53Trådstart
var sitter termostatet på en ford mondeo 2,0
lenaola
Sök i närheten av slangen som går in i kylarens överkant.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil