Bör sitta på ovansidan av topplocket där övre kylarslang går in i motorn, och sitter oftast i ett litet hus.
Hej!
Tänkte byta termostaten på min atos idag,,,men var sitter den?
Nås som vet?
Ha en trevlig helg allihopa!
Mattias
Tänkte byta termostaten på min atos idag,,,men var sitter den?
Nås som vet?
Ha en trevlig helg allihopa!
Mattias