det är 99% givaren till mätaren. Sitter längst fram på toppen.
Hejsan,
ny som man är både på detta forum och när det gäller bilar. Så önskar man expert hjälp ;)
Har precis bytat termostat på min sambos Fiesta då temp visaren aldrig kom upp till "normal" , och det är fortfarande likadant. Kan man gjort något enkelt fel?
Har följt Haynes boken så gott jag kunnat tycker jag men man vet ju aldrig.
Mvh
/Tobbe
ny som man är både på detta forum och när det gäller bilar. Så önskar man expert hjälp ;)
Har precis bytat termostat på min sambos Fiesta då temp visaren aldrig kom upp till "normal" , och det är fortfarande likadant. Kan man gjort något enkelt fel?
Har följt Haynes boken så gott jag kunnat tycker jag men man vet ju aldrig.
Mvh
/Tobbe