FfredrikTrådstart2002-12-23Är det svårt att byta termostaten på en mitsubitchi- colt. Var sitter den någonstans? någon som vet?
Bbeolover2002-12-23 · #Den brukar sitta där övre kyarslangen kommer in i motorn , nej de är inte svårt . Se bara till at sätta den åt rätt håll . johan