Jo även vid tex defekt drivknut kan man få dessa symtom att dessa kan avta utan belastning (drivning) och för att tillta mera med drivning, men observera under en tid om det förändras vid olika temperaturer osv.
Defekt drivknut brukar med tillta vid fulla hjulutslag och samtidig drivning och som i detta fall ofta vid hjulutslag åt vänster då belastningen då är som störst på höger sida, kika även så att drivknutarnas dammasker är hela.
Defekt drivknut brukar med tillta vid fulla hjulutslag och samtidig drivning och som i detta fall ofta vid hjulutslag åt vänster då belastningen då är som störst på höger sida, kika även så att drivknutarnas dammasker är hela.