SAAB 9000 CD -90 Bromsproblem :fraga
Jag har fått ett oljud vid kall start som verkar komma ifrån den hydraliska
pumpmotorn till bromsen. Det är ett väsade ljud som tystnar efter ca 5 sek eller om jag tar bort säkringen. Har jag ett haveri på gång och isåfall är det svårt att byta denna? Bilen har ABS om det förvärrar saken men denna verkar ok
Jag har fått ett oljud vid kall start som verkar komma ifrån den hydraliska
pumpmotorn till bromsen. Det är ett väsade ljud som tystnar efter ca 5 sek eller om jag tar bort säkringen. Har jag ett haveri på gång och isåfall är det svårt att byta denna? Bilen har ABS om det förvärrar saken men denna verkar ok