Mitt största tips är att köpa en 9-5 istället!
9-3 är en småbil. ;)
Skämt och sido, jag har en 9-5 och har aldrig varit nöjdare i hela mitt liv! Ett underverk! Varför då köpa lillebrorsan?
9-3 har ju inte dåliga betyg den heller!
Lite kuriosa:
https://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,183349,00.html
https://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,71029,00.html
https://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,287140,00.html
9-3 är en småbil. ;)
Skämt och sido, jag har en 9-5 och har aldrig varit nöjdare i hela mitt liv! Ett underverk! Varför då köpa lillebrorsan?
9-3 har ju inte dåliga betyg den heller!
Lite kuriosa:
https://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,183349,00.html
https://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,71029,00.html
https://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,287140,00.html