Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Tips Kopplingswire SEAT

Startad av B-som · 2009-10-08 · 0 svar

B-somTrådstart
Hej,

Jag hjälper en kompis(tjej) att byta en kopplingswire på en SEAT Ibiza. Jag trodde först att jag hade fått ditt den snyggt när jag fått T-et i änden på wiren fint i en skåra högst uppe på pedalen. Med det höll inget vidare när jag började testa. Är det någon som har något tips om hur den skall monteras på pedalsidan? Trångt är det. Skall pedalen tas loss?

mvh

/Håkan Berntsson

Fler trådar i Hjälpforumet Bil