Hej,
Efter besiktningen så var det två fel. Krängningshämmaren var paj/hade släppt. Och det var läckage i avgassystemet därav gjordes ingen avgasmätning. Det var i anslutningen till/före katalysatorn som det läckte, och den bör väl bytas. Antar/hoppas att inte katten är paj.
Inga jättegrejer alltså, men hinner inte fixa det själv.
Nåt tips på nån verkstad man kan lita på och som inte är så dyra? Är en Volvo 740 90'.
Tacksam för svar!
Leifen
Efter besiktningen så var det två fel. Krängningshämmaren var paj/hade släppt. Och det var läckage i avgassystemet därav gjordes ingen avgasmätning. Det var i anslutningen till/före katalysatorn som det läckte, och den bör väl bytas. Antar/hoppas att inte katten är paj.
Inga jättegrejer alltså, men hinner inte fixa det själv.
Nåt tips på nån verkstad man kan lita på och som inte är så dyra? Är en Volvo 740 90'.
Tacksam för svar!
Leifen