Bensin/Diesel?
Hej jag har en hyundai santa fe!
Som nu har börjat gå dåligt på tomgången, den går inte rent och jämt längre!
Jag undrar om det finns någon givare som reglerar tom gången? check engin lampan har tänds. Bilen är precis cervad. Någon som har något förslag?? Det är en 2,4 liters Bensin.
Som nu har börjat gå dåligt på tomgången, den går inte rent och jämt längre!
Jag undrar om det finns någon givare som reglerar tom gången? check engin lampan har tänds. Bilen är precis cervad. Någon som har något förslag?? Det är en 2,4 liters Bensin.