Så detta med tomgångs strulet kom det efter hallgivarbytet? Vet att även tomgångsmotorn på dessa kan kärva men skumt att det där med varvräknaren har sitt eget liv bara.
Jag har precis bytt hallgivare på min polo 97- 1,6. Bilen funkar bra, har inte stannat men, men men nu har jag problem med tomgången:( :(
Varvräknaren har sitt eget liv, när jag bromsar och kopplar, står jag still går den ner till 800 och man kan se hur batterilampan lyser svagt . Bilen dog en gång men startade på en gång. Ger jag gas så lever den men men:(
Jag blir tokig :confused:
Varvräknaren har sitt eget liv, när jag bromsar och kopplar, står jag still går den ner till 800 och man kan se hur batterilampan lyser svagt . Bilen dog en gång men startade på en gång. Ger jag gas så lever den men men:(
Jag blir tokig :confused: