Finns lite standardfel som kan kollas.
Tjuvluft mellan insugningsrör-insprutningsenhet.
Kontakten i närhet av där luften från luftfilter ansluts till insprutningsenhet. Brukar bli full med olja. Där går anslutningen till tempgivaren som mäter insugna luften.
Annars finns det en ställmotor och i den sitter tomgångskontakt.
Gissar du har en RP-motor.
Det går att läsa av ev. felkoder också.
Tjuvluft mellan insugningsrör-insprutningsenhet.
Kontakten i närhet av där luften från luftfilter ansluts till insprutningsenhet. Brukar bli full med olja. Där går anslutningen till tempgivaren som mäter insugna luften.
Annars finns det en ställmotor och i den sitter tomgångskontakt.
Gissar du har en RP-motor.
Det går att läsa av ev. felkoder också.