Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Tomgången Volvo 760?

Startad av JLarsson · 2007-08-18 · 2 svar

JLarssonTrådstart
Tjenare, jag är ganska färsk med att hålla på med bil nu, så jag undrar vart man kan höja tomgången på en volvo 760 Turbo?

Tacksam för svar:)
slirfeldt
Läser innantill ur dess rephandbok,,,beroende på årsmodell så bör det finnas en justerratt för ändamålet strax under gasvajerns fäste på insuget,,
gustavsson34
Tackar så mycket. ska shecka läget :)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil