Läser innantill ur dess rephandbok,,,beroende på årsmodell så bör det finnas en justerratt för ändamålet strax under gasvajerns fäste på insuget,,
Tjenare, jag är ganska färsk med att hålla på med bil nu, så jag undrar vart man kan höja tomgången på en volvo 760 Turbo?
Tacksam för svar:)
Tacksam för svar:)