Idag gick motortempen upp på min Carina II-88 och när jag öppnade huven så kröp det vatten vid packningen ner mot växellådan. Det är garanterat packningen men är det nån som har bytt, är det svårare än andra bilar. Den ser rätt krånglig, man måste bort med kammarn mm. Klarar man det själv eller behövs det en massa specialverktyg?