Låter klart som dess torkarrelä/brytare sagt upp sig, osäker bara vart det sitter, men har iaf för mig att dess placering är kring säkringsboxen,,
jag har en golf3 92a, torkaren funkar bara på hösta vxl, jag har provat med en annan torkarmotor men det var inga förädring nån som vet:utrop