Årsmodellen är? Och det gäller förmodligen torkarna fram? För årsmodellerna 93-00 sitter det ett relä (R15) för dess torkare i säkringslådan i motorrummets framkan vid batteriet, som det brukar kunna vara glapp i dess kontaktstift och kan då ge dessa fenomen.
Men med spoliningen fungerar inte heller bakspolningen? Det är annars samma pump på dessa som växelkörs,,,
Men med spoliningen fungerar inte heller bakspolningen? Det är annars samma pump på dessa som växelkörs,,,