Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

torkarmotor polo -85

Startad av holmger · 2008-09-16 · 2 svar

holmgerTrådstart
dags för nästa fel. Har bara högsta fart på torkarna, motorn är okey, har provat på bateri och då finns två hastigheter plus intervall! Kan det finnas något relä? brukar sällan eller aldrig vara omkopplaren i bilen.-
holmger
slirfeldt
Jo har för mig att dessa styrs via ett relä som defekta får denna symtom, dessa brukar sitta i närheten av säkringarna, går även att kontrollmäta funktionen vid torkarspaken.
gillholmen
Tack har hittat två relän vid säkringarna, trodde att det var något av dom. ska prova om de är trasiga.
holmger

Fler trådar i Hjälpforumet Bil