Jo har för mig att dessa styrs via ett relä som defekta får denna symtom, dessa brukar sitta i närheten av säkringarna, går även att kontrollmäta funktionen vid torkarspaken.
dags för nästa fel. Har bara högsta fart på torkarna, motorn är okey, har provat på bateri och då finns två hastigheter plus intervall! Kan det finnas något relä? brukar sällan eller aldrig vara omkopplaren i bilen.-
holmger
holmger