försöker få fart på bilen den dog helt plötsligt när jag var ute och åkte. har ingen gnista nu. fördelar locket och rotor ser bra ut. har nån några spontana tips om vad jag kan kolla för något.
tändnings låset är lite struligt på bilen kan jag tillägga, den är glapp?
Mvh Rolle
tändnings låset är lite struligt på bilen kan jag tillägga, den är glapp?
Mvh Rolle