Jo det rör sig iaf om multipoint på dessa bilar, vad det sedan är för märke på insprutningssystemet saknar egentligen btydelse då det är dess spridarkontakter som är det viktigaste att dessa blir är i format samt polaritet, som dom flesta av dess återförsäljare kan besvara på, eller dyk även in på etanol.nu där det snackats en hel del Toyota och dess möjligheter att köra på spriten.
Nja där håller jag inte riktigt med numer och efter egna mer än 15000 btr mil och uteslutande etanol och med boxkonverterade nuvarnade bilarna så råder ingen tveksamhet,,,
Dels monteringsmässigt och även som många fortfarande vill ha möjligheten att snabbt växla bränsle till problem man kallstarter, som mer eller mindre helt lösts av dessa boxar, men visst självklart fungerar i övrigt även dessa btr (bränsletrycksregulator) för dom flesta bilar, som för egen del iaf lagts på hyllan.
Nja där håller jag inte riktigt med numer och efter egna mer än 15000 btr mil och uteslutande etanol och med boxkonverterade nuvarnade bilarna så råder ingen tveksamhet,,,
Dels monteringsmässigt och även som många fortfarande vill ha möjligheten att snabbt växla bränsle till problem man kallstarter, som mer eller mindre helt lösts av dessa boxar, men visst självklart fungerar i övrigt även dessa btr (bränsletrycksregulator) för dom flesta bilar, som för egen del iaf lagts på hyllan.