HHertigenTrådstart2002-10-30Toyota Celica GTI från 1993 (inte samma kaross som -88). Ny besiktigad u.a, A-C, Sollucka, Servo,
ABS, Airbag, C-Lås, El-hiss, El-backspe, sommardäck med
Alufälg, Vinterdäck, Larm, Svart inredning, fint
skick, har bara använts som transportmedel.
Bilder finns, fast lite för stora för att kunna läggas ut och jag kan inte förminska. Skicka e-post i sådant fall, alt. ring 070-4464592
Pris: 74000kr, kan disk.
Är den så pass ointressant?
under 70000kr kan jag tyvärr inte gå....
tänker köpa hoj och måste bli av med bilen först. Så ställ up nu, haha.