Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Transit

Startad av hans-tomas12 · 2009-08-04 · 2 svar

hans-tomas12Trådstart
Hej alla kännare av ford
Har fått problem med min Transit. Blinkersen fungerar inte men varningsblinkersen funkar. Vad kan det vara?
Tacksam för svar
MVH Conny
landy88
Trasigt relä?
Opelomegalager
@Preben F. 46503 wrote:
Trasigt relä?

Hittade felet. Satt i kontakten i blinkerspaken så nu är det fixat.
Tack för hjälpen
MVH Conny

Fler trådar i Hjälpforumet Bil