Trasigt relä?
Hej alla kännare av ford
Har fått problem med min Transit. Blinkersen fungerar inte men varningsblinkersen funkar. Vad kan det vara?
Tacksam för svar
MVH Conny
Har fått problem med min Transit. Blinkersen fungerar inte men varningsblinkersen funkar. Vad kan det vara?
Tacksam för svar
MVH Conny