Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Trasig instrumentbelysning 9-5

Startad av d8uaer · 2009-08-19 · 1 svar

d8uaerTrådstart
Är det svårt att fixa/byta lampa för instrumentbelsyningen, någon som vet hur man gör? Har problemet på en 9-5 från 2001, en del av hastighetsbelysning är trasig.
Rimsky
Jag tror att du får ta bort hela instrumenteringen men det verkar inte vara så komplicerat

https://www.twinsaabs.com/9-5_repair/interior/dash/step1.asp?nsteps=2&nointro=1

Fler trådar i Hjälpforumet Bil