Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

trasig kupefläkt

Startad av Modin68 · 2010-11-11 · 1 svar

Modin68Trådstart
min fläkt i bilen går inte säkringen är hel det är en MB C180 vad kan det vara för fel är det kolen i motorn eller kan det vara något annat tänkte om det kan vara någon givare till ac eller något den verkar gå ibland beroende hur varmt ute
boheme
Har du kollat att det finns ström fram till fläktmotorn. Finns ström vid fläktmotorn är felet troligen att finna i fläktmotorn. Finns ingen ström till fläktmotorn får du kolla var strömmen försvinner.

Mvh Janne

Fler trådar i Hjälpforumet Bil