Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Trasig Värmefläkt Golf 86

Startad av thomasarjeplog · 2009-09-18 · 1 svar

thomasarjeplogTrådstart
Jag har troigtvis en trasig värmefläkt eftersom säkringen går direkt, är det mycket jobb med att byta fläkten. Hoppas någon har bra råd att dela med sig av//Thomas
aw73
går säkringen sönder oavsett läge på fläktomkopplare?
kanske det är handskfackbelysningen som spökar om det finns något sådant ?
fläkten på denna modell är annas lätt at byta

Fler trådar i Hjälpforumet Bil