Ja visserligen kan dessa modeller ha lite "annorlunda" eldragningar och frågan är ju vad/hur denna reparatör fixat till densamma, men ange gärna årsmodell och modell så kan bättre vägledning ges. :-)
För ett år sedan lade värmefläkten i min Alfa av. Lämnade in den och återfick den i lagat skick. Reparatören hade valt att dra om strömmen på något vis istället för att laga den så som "det var tänkt från början", dvs att byta de delar som var defekta och dra strömmen på ursprungligt vis. Istället blev det en alternativ lösning.
Nu har den som sagt lagt av igen men den fungerar då och då. Dock blåser den inte jämnt utan "flämtar" mer fram luften. Om den väljer att hoppa igång börjar det dessutom lukta bränt... Säkringen går dock inte. Vad kan felet vara denna gång?
Tacksam för svar!
Nu har den som sagt lagt av igen men den fungerar då och då. Dock blåser den inte jämnt utan "flämtar" mer fram luften. Om den väljer att hoppa igång börjar det dessutom lukta bränt... Säkringen går dock inte. Vad kan felet vara denna gång?
Tacksam för svar!