Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

trimmning

Startad av DanneB20 · 2008-10-13 · 3 svar

DanneB20Trådstart
Tja. Vet någon hur man kan få en 945 T att gå bätre? Har satt på större intercooler och dump ventil men vet inte riktigt var man ska köpa chip någonstans och hur mycket pengar det ska kosta för att få mycket bättre ös i den.
§e
anden__z
Natty
hur mkt mera ös vill du ha?? Har du FT motorn idag 165Hk.

Köpte själv ett bra paket med chip o turbo av en här i stan. ger 265Hk

Sen byta avgassystem, byta katten, polera porta toppen..i med en ordentlig koppling... ja då händer det roliga grejer.

Landar på ca 300Hk Då är bilen rolig:)

Billig att köra, men med ett satans dyrt däck konto.;P

www.btsmotorracing.se

Mvh Steffo
lenaola
enklaste sättet är väl att skruva lite på waste gaten det ger inte så mycket men lite...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil