kanske dålig muskelstyrka i armarna?? :)
Hej på er. Jag har läst forumet nu i några kvällar. Letat efter sådant som jag själv har drabbats av. I vintras så blev styrningen helt plöstligt trög. Gjorde som det flesta och skylde på servon allra först. Byte oljan, kollade remmen, fick flera tips om knyten i rattstongen. Till sist lyfte jag opp framhjulen och vred på hjulen. Ja, där var det. Det knagade längst opp på fjäderbenen. Monterade dit nya trycklager och allt blev bra.Kanske finns denna tipps i forumet men jag har inte hittat det.