AandersssonTrådstart2008-06-03Går på alla cylindrar,när man gasar vid stilla stående varvar den upp ok.men åker man uppför en backe eller trycker gasen i botten finns absulut ingen ork.
några ideer?
Är den bra servad, med fräscha tändstift, luftfilter, beroende på årsmodell fördelarlock? Låter även som att bränslefiltret kan vara igensatt och då i stort behov av byte,,,
allt bytt..men plocka ner avgasystemet och där var det stopp...
Jo får inte avgaserna komma ut så blir ju motorn lätt lite trött,, så det är då bara att montera ett nytt så är det väl fart på bilen igen,,,
Fart o fart det går ju o diskutera :-)
äger själv ett sånt fartvidunder
Jo allt är ju relativt och man kanske skall passa sig att hamna bredvid en porsche vid rödljuset,,, men den rör ju oftast iaf framåt, eller. :-)
En o annan eu moppe piskar man lätt vid trafikljusena :-)
men billigt går den iallafall min miljöbil