Har du kollat att alla vacuumslangar är hela, inget fel i wastegatens membran tex. J....t svårt att säga utan att titta på bilen. APCn borde vara hel annars blir ju bilen helt okörbar.
bytte magnetventilen mot en som jag vet fungerade men den
laddar fortfarande inte ett dugg.
ger snart upp.
har kollat turbon är ok
mvh rojje
laddar fortfarande inte ett dugg.
ger snart upp.
har kollat turbon är ok
mvh rojje