Visst kan du med relativt lite jobb få den betydligt tystare, innanför dörsidor osv fäster man lätt dämpfolie (bitumen) som ger plåten en helt annan respons speciellt i dörrar där så stora ytor som möjligt täcksoch som jag själv mycket positivt använt mig av detta med mängder av bilar som varit lite burkiga.
Jobbet är ju att demontera insidor, men när det väl är gjort blir det oftast en annan bil att köra, speciellt om det innan var en "plåtburk", sedan undertill och i hjulhus kan man spruta på tjock underredsmassa som rejält tar bort oljud och bra skydd mot stensprut.
Jobbet är ju att demontera insidor, men när det väl är gjort blir det oftast en annan bil att köra, speciellt om det innan var en "plåtburk", sedan undertill och i hjulhus kan man spruta på tjock underredsmassa som rejält tar bort oljud och bra skydd mot stensprut.